מתנדב משטרה נדרס למוות, 5 תושבי רהט נעצרו

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on מתנדב משטרה נדרס למוות, 5 תושבי רהט נעצרו

5 תושבי רהט נעצרו בחשד לדריסה למוות של מתנדב משטֹרה ופציעתם של שלושה מתנדבים נוספים, בעת שהחשודים פּרצו עפ"י החשד מחסום בידוק שכרות, תוך המלטות מזירת תאונת דרכים אחרת בראשל"צ

צילום: באדיבות המשפחה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבת לפנות בוקר רכב בו היו על פי החשד תושבים מרהט התנגש במחסום בידוק שכרות בראשון לציון. ההתנגשות הביאה למותו של עמיחי כרמלי מתנדב משטרה שאייש את המחסום ולפציעתם של שלשה מתנדבים נוספים שפונו אל המרכז הרפואי אסף הרופא.

בשעת בוקר מוקדמת המשטרה עצרה סמוך לצומת בית דגן, 4 תושבי רהט בחשד שביצעו את הדריסה שהביאה למותו של מתנדב משטֹרה ולפציעתם של שלושה מתנדבים נוספים, שעל פי החשד הם נמלטו מזירת תאונת דרכים אחרת בראשל"צ.

בתום הערכת מצב מיוחדת במשטרה, הוחלט כי אירוע דריסת המתנדבים ייחקר במישור הפלילי ע"י היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה, כאשר רמת החשד הועלתה לרצח.

בוחני התנועה במחוז מרכז פתחו הבוקר בחקירה מואצת של האירוע הטרגי בו נדרס למוות מתנדב המשטרה ונפגעו מתנדבים נוספים שהיו בתפקיד, ע"י מספר חשודים שפרצו את מחסום בידוק השכרות, עפ"י החשד בניסיון להימלט מהמשטרה. החשודים יובאו הערב לדיון בבימ"ש השלום ראשל"צ בבקשה להאריך את מעצרם.

מפכ"ל המשטרה התייחס לאירוע ואמר: "משטרת ישראל מבכה את מותו של מתנדב ותיק, חדור מוטיבציה, מקצועי ומסור, נכדו של רפ"ק משה כרמלי ז"ל, קצין משטרה שנפל בערב יום כיפור בשנת 1973 כשרימון הושלך לעברו ברחובה הראשי של עזה".

"עמיחי וסבו משה, הם גיבורים שנפלו על משמרת ארצם ואזרחי מדינת ישראל בפעילות מבצעית, האחד כקצין משטרה והשני כמתנדב במשטרה, ובשעה קשה זו אנו נמצאים לצידה של משפחת כרמלי, אנו תומכים, מסייעים ומלווים אותם מעתה ועד עולם".

"אנו עדין חוקרים את נסיבות האירוע אך עולה שמדובר באירוע חמור שהחל בתאונת פגע וברח, המשיך באי ציות לשוטרים והסתיים בניסיון בריחה ופריצת מחסום משטרתי שהביאו לפגיעה בעמיחי ז"ל ולפציעת שני מתנדבים. אני מתחייב שהמשטרה תעשה הכל בכדי למצות את הדין עם העבריינים שצריכים להיענש בחומרה" דברי המפכ"ל.

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב: "אירוע קשה מאוד התחולל לפנות בוקר בכביש 412 הסמוך לבית דגן, בו נהרג רס"ר עמיחי כרמלי ז"ל, מתנדב ותיק ומסור ממשטרת התנועה, ושלושה מתנדבים נוספים נפצעו כתוצאה מפגיעת רכב נמלט, בעת שעסקו בפעילות משטרתית של בדיקת שכרות בכבישים".

"שוטרי ושוטרות משטרת ישראל, בהם גם המתנדבים והמתנדבות שמקדישים לשם כך את זמנם הפנוי, חוצצים בגופם יום ולילה בין מחוללי פשיעה לבין האזרחים, ולפנות בוקר קיבלנו דוגמא כואבת לכך. אני משתתף באבלה הכבד של משפחתו של עמיחי ז"ל – נכדו של קצין המשטרה רב פקד משה כרמלי ז"ל שנהרג בשנת 1973 מפגיעת רימון בעיר עזה – ומאחל החלמה מהירה לפצועים".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לדריסת המתנדב על ידי פורעים מרהט: "קיבלתי בצאת השבת בצער, את הידיעה על דריסתו למוות של המתנדב. הגיע הזמן להפסיק את היד הרכה והמדיניות הרופסת, שבעוד יומיים נראה את הרוצח מסתובב חופשי. רצח, הוא רצח. אי אפשר שאיש הישר בעיניו יעשה ולא ישלם על כך מחיר כבד".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז הציונות הדתית בתגובה לרצח של השוטר המתנדב עמיחי כרמלי: "ארבעה בדואים שנוסעים ברכבם שיכורים ומחליטים שהם נכנסים במחסום משטרתי הם רוצחים בדם קר. כל ניסיון אחר להפוך את זה ל'טעות טראגית' חוטאת לאמת. אני שולח את תנחומי למשפחתו של עמיחי, ורפואה שלימה לשאר הפצועים"



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מסכנה המשפחה שלו, הי"ד. זה לא חשד לרצח , זה רצח! בדואים, למה שזה יהיה טעות?